søndag den 9. december 2012

December 9th - Snow snow snow

I woke up early this morning and snow was all over! I stood outside in the cold and enjoyed the silence that weather like this provides. 

Jeg vågnede tidligt i morges og der var sne! Jeg stod uden for i kulden og nød den stilhed som det medfører.


When the rest of the house awoke I started my task of starting to wrap the presents. So far I have managed to wrap in paper but still no cards, ribbons or anything. Hopefully I remember which is which.

Da resten af husstanden stod op gik jeg i gang med julens opgaver: pakke gaver ind. Jeg har pakket dem ind i papir, men har hverken bånd eller til og fra kort på. Nu må jeg håbe, at jeg kan huske hvad der er hvad.


Have you enjoyed the snow and winter?

Har du nydt vintervejret i dag?

1 kommentar:

  1. Smukt vejr. Vi har også lige tilpas her.
    Det bliver da spændende hvem der får hvad juleaften...hihi.
    God 10. decemberaften.

    SvarSlet