fredag den 14. december 2012

December 14th - Christmas spirit anyone?

Are you there yet? Are you ready for Christmas and down with the Christmas spirit?
I am not so christmas-spirited right now. The tooth ache is taking a toll. Today I am going to a christmas party with work and hopefully that will do the trick.

Er du sådan seriøst i julestemning? Altså sådan helt klar og oppe at ringe?
Mig - ikke så meget. Den der tandpine trækker lidt i den forkerte retning. I dag skal jeg til julefrokost med arbejde og jeg håber at det hjælper.

Meanwhile I'll show a few details from my December Daily.

Men jeg fester, kan I kigge lidt med i min decemberdagbog.

Look at this little beauty... Spending most days by the radiator sleeping. That's the life!

Se lige denne  lige gravbasse... Ligger de fleste dage op af radiatoren. Det er livet!


Have a nice Friday!

Hav en dejlig fredag!

2 kommentarer:

  1. God bedring - tandpine er virkelig noget af det værste.
    Og flotte sneaks!
    Og god julefrokost!
    Og hav en god dag!
    Og....

    SvarSlet
  2. Æv - stadigvæk tandpine. det er bare SÅ slemt.
    Lækre billeder.
    Håber du fester igennem og kommer i den rette (jule)stemning.
    På gensyn i morgen...

    SvarSlet