tirsdag den 2. oktober 2012

The Blue Parrot

I had this brad with a blue parrot and had no idea what to do with it. Another scrapper I know had the same problem - we talked about taking a trip to a zoo or something to get a photo of a parrot. Then one day while shopping I found blue parrots (although not real ones) and of course I took a photo and send it to my friend.

Jeg havde en brad, som jeg ikke kunne finde ud af at bruge. Der var en blå papegøje på og jeg kunne ikke finde det rigtige motiv. Sammen med en medscrapper, som har samme brad, blev der diskuteret tur til Randers Regnskov og lignende. Men så en dag fandt jeg en masse blå papegøjer i en forretning - de var nok ikke helt ægte, men de tjente lige det formål de skulle. Jeg sendte naturligvis billedet til Henriette og bad hende komme med det samme, så vi kunne fake en regnskovstur - hun kunne dog ikke komme.


The layout itself was an idea I got while doing some art journaling one day. I have used masks and two different kinds of paint and a minimum of paper.

Idéen til layoutet fik jeg mens jeg sad med min art journaling en dag. Jeg har brugt masks og to slags maling og kun meget lidt papir.


And then the brad! Just as I thought I had finished and looked at it, my fellow scrapper asked: weren't you supposed to use the brad? D*** I had completely forgotten in the process of playing with paint. It could easily be fitted, though.

Og så var der jo den der brad! Lige som jeg syntes at nu var jeg færdig og sad og kiggede stolt på resultatet, så spurgte min medscrapper: skulle du ikke bruge den der brad? P**, den han havde jeg glemt i malingkampens hede. Jeg fik den dog på alligevel.


I do get a little scrapbooking done these days and yesterday I finished an article for ScrapSisters (in Danish) and today I have a scrapmeet here. Looking so forward to it!

Jeg får lavet lidt scrapbooking og i går fik jeg lavet en lækker artikel færdig til ScrapSisters - hvis du ikke allerede har læst den så skynd dig. Designteamet har lavet sådan nogle lækre ting.
I dag får jeg scrappere på besøg og glæder mig så meget!

8 kommentarer:

  1. Sikken et forfløjet LO, men skønne farver er det.

    SvarSlet
  2. I love that gorgeous splash of blue - and I'm glad to hear I'm not the only one who forgets about an embellishment she intended to use

    SvarSlet
  3. awww fl ... ooootttt.. lækkert lo

    SvarSlet
  4. Hyggelig historie og lækkert LO

    SvarSlet