tirsdag den 11. september 2012

Travelling SMASH

Still back pains and little scrapping... I manage to do a little smashing, however!

Jeg har stadig ondt i ryggen og kan ikke sidde ned, så det bliver ikke til meget scrap. Det lykkes mig at lave lidt i min rejsesmash.


The photo is taken at "our" B&B in Scotland - and they have a rusty old bicycle in front of the building which is why these pages were perfect.

Billedet er taget på "vores" bed and breakfast i Skotland - og de har en gammel rusten cykel stående udenfor og så skulle det naturligvis smashes her.

Layers
Lag

Stamp, washi, paper and an arrow
Stempel, washi tape, lidt papir og en pil

More arrows
Flere pile

Today I am getting a massage and am really hoping this will help.

I dag skal jeg til massage og jeg håber virkelig, at det hjælper.

Have a nice day!

4 kommentarer:

  1. sjovt side :-). Og håber, du snart kommer over dine rygproblemer! God bedring

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud. God bedring med ryggen.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud, rigtig god bedring med rygge, din stakkels.

    SvarSlet