fredag den 7. september 2012

Early weekend??

Today another visit with the chiropractor - no good news!
I was kind of depressed when I left and instead of returning to work, I opted for a day just for me. I went to a cafe and enjoyed a great cup of coffee and something chocolaty!

I dag endnu et besøg hos kiropraktoren - og han havde ikke gode nyheder!
Så lettere deprimeret tog jeg på cafe i stedet for arbejde og fik en lækker kop kaffe og en lækker snegl. Og så havde jeg en hyggedag helt med mig selv.



Deciding that there is no way around it - old age is catching up on me - I have to face that another birthday is just around the corner. And I know that I should be really really decent and say that I don't want anything other than world peace and all that! But you will never hear me saying that! I love presents.

 So here's what I want this year:

Med budskabet om at alderdommen langsomt er ved at indhente mig, tænkte jeg at jeg hellere må forberede mig på min kommende fødselsdag. Og jeg ved, at jeg burde sige korrekte ting som, at jeg kun ønsker mig verdensfred og den slags. Men det kommer jeg aldrig til at sige! Jeg elsker gaver. 

Så her er mine ønsker i år:

This beautiful poncho/ denne smukke poncho:

Herfra: Symbiose

And these beauties/ og disse skønheder:


And you gotta have coffee/ Og man skal jo have kaffe....


Not sure about the colour/ Jeg ved ikke helt med farven

And since I am a paper girl - of cource the Cameo

Og fordi jeg jo er en papirpige - Cameo'en





And it's not that I don't want world peace! I just want my presents first!

Og det er altså ikke fordi jeg ikke vil have verdensfred - jeg vil bare have mine gaver først!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar