mandag den 18. juni 2012

Siete qui - washi is here!

Another photo from Rome and more washi...
The photo was taken in a series to be able to see where we had been in Rome at the Palatine Hill. I loved the simplicity of it though and decided to scrap it. And I used some of my new washi, my new stamps and a lot of sewing.

Så er der endnu et billede fra Rom og mere washi tape.
Billedet her blev taget i en serie af billeder der skulle hjælpe os med at huske rækkefølgen i seværdigheder på Palatinerhøjen. Jeg syntes dog, at det var så fint, at jeg ville scrappe det. Og selvfølgelig min nye lækre tape, et nyt stempel og en masse syning.


I mounted a piece of washi on paper to be able to make some dimension.

Her har jeg taget en stribe tape og sat det på papir for at kunne skabe lidt dimension.


Sewing, stamps, washi and buttons...

Syning, stempel, washi og knapper...



And just a little bit of journaling...

Og lige lidt journaling...


Another week has begun and summer hasn't really started. It's been raining most of the day and I desperately need some sunshine. Maybe I should just go back to Rome?

Så er ugen i gang og sommeren virker ikke til at være rundt om hjørnet. Jeg savner solskin - måske skulle man bare tage til Rom igen?
Vil du med?

5 kommentarer:

  1. Lækkert LO!
    Ihh Rom - Der er så skønt! Var der på bryllupsrejse og drømmer TIT om at komme derned igen! En fantastisk by i et endnu mere fantastisk land!

    SvarSlet
  2. Jeg er VILD med det <3 Super idé med masking på papir, - det skal jeg helt sikkert bruge. Du har virkelig fået kordineret det hele rigtig smukt!

    SvarSlet
  3. Jaaa ta' mig MED!!!
    Det er bare årets fedeste layout, luuuuuve it :) Glæder mig så meget til vi snart skal ses.

    SvarSlet
  4. FEEEED effekt med alle de syninger. så cool.

    SvarSlet