mandag den 21. maj 2012

I know....

Jeg er et dårligt blog-menneske! Jeg burde have lavet et ikke-papirrelateret projekt og jeg burde have blogget alle de layouts og kort jeg har lavet. Men nej, sådan blev det bare ikke!

Jeg har ikke en gang mere travlt end ellers - der har bare været mange andre ting. Så undskyld!

Et projekt er kurset på Scrapsisters...
Et andet er dette lækre minialbum - også på Scrapsisters:


Derudover glæder jeg mig som et lille barn til at skulle til Rom lige om lidt!
Vi skal til bryllup hos søde, dejlige venner i Rom. Vi skal nyde sol, sommer, lækker mad og vin i Italiens hovedstad og jeg indrømmer blankt at det fylder rigtig meget i mit hoved i disse dage...

Så nu har jeg undskyldt!
Jeg lover bod og bedring!
Og jeg ønsker alle en dejlig sommer - for den har da i den grad ramt os i dag!

6 kommentarer:

  1. Blog du bare når du har lyst, og scrap away :) Jeg er her .... kram fra en anden bad-blogger.

    SvarSlet
  2. Ha ha der har vi vist alle været. Lækkert mini du har lavet

    SvarSlet
  3. Ha ha .. Det går jo nok... hav en fantastisk tur til Rom, :) ..

    SvarSlet
  4. Sådan er det jo indimellem. Håber du får en super dejlig tur til Rom.

    SvarSlet
  5. Flot mini album, det man kan se...ha ha.
    Rigtig god tur til Rom:)

    SvarSlet