fredag den 6. april 2012

Anmeldelse...

Der var en der efterspurgte en anmeldelse af mit dejlige feriebarn: robotstøvsugeren Lisa! Hun er fantastisk! Jeg har scrappet og læst, mens jeg har støvsuget hele hjemmet. Der er blevet støvsuget ofte i den forgangne uge og den er grundig. Den skal naturligvis tømmes oftere end en almindelig støvsuger og der er ting den ikke kan klare. Men de store arealer tager den fint. Så kan man snildt gå efter med en almindelig støvsuger bagefter.


Her på tæppet under spisebord/ scrapbord. Vi fjernede stolene den ene dag, så den kunne komme ordenligt til og så gik vi ikke køkkenet og lavede mad.


Lisa skal afleveres i dag, så det er en  sorgens dag. Planen er klart at vi må eje sådan en på et tidspunkt!

Så fik jeg onsdag en dejlig pakke med scrapting. Blandt andet denne circle cutter fra Martha Stewart!



Den er dejlig nem at bruge og der er opbevaring i selve skæreren til knivene der følger med.

Jeg føler dog at jeg skal advare potentielle købere:
Den er skarp! Ikke bare skarp, men RIGTIG skarp. Jeg lavede et lillebitte snit i fingeren i går og endte med at bløe igennem tre plastre og var der ikke i stand til at scrappe videre i lang tid efter, fordi der var blod over alt!

Vi tager på påskeferie i dag, men der er sat tid af til scrap, når vi kommer hjem igen og det glæder jeg mig meget til. Alle mine nye fine ting ligger i en stor bunke på bordet og venter kun på mig.

Fortsat god påske til jer!

7 kommentarer:

  1. Uhh det også min drøm at få mig en robot støvsuger... Det en smart opfindelse til de store arealer så det bare er kanter osv man selv skal gå efter indimellem :)
    Kan godt forstå du må eje en selv :)

    Åhhh av føler med dig..
    Har skåret mig mange gange på min cirkel cutter..
    Det altid når jeg skal tage beskyttelsen af kniven... Utroligt den kan være så skarp sådan en lille bitte kniv...

    Dejligt du har planlagt tid til scrap når du kommer hjem :)

    God påskeferie..

    SvarSlet
  2. Åh Lisa er navnet på sådan en "rengøringrobotkone" hun må også gerne komme her hjem, men ikke kun på ferie ;-)Ja, jeg ved også af erfaring at MS er ret skarp. Hos mig var det det jeg ville skifte skærebladet på min nye MS trimmer det gik galt - kort og rent og dybt sår og masser af blod - bare fordi jeg ikke lige var helt dus med hvordan det skulle foregå. Men det er stadig min ynglings paper trimmer. Rigtig god påske til dig og dine. Får 20 gæster på søndag til påske brunch - så Lisa er velkommen ;o)
    Kh 10na

    SvarSlet
  3. Trist at I skal af med Lisa. Håber I snart kan få Jeres egen. Tillykke med din nye cirkelskære - glæder mig til at se hvad du får lavet i Påske.

    God ferie og Påske til dig.

    SvarSlet
  4. Tillykke med din nye cirkelskære:)

    Du kan bare sende dit plejebarn her til Nykøbing F:)

    SvarSlet
  5. Vi har lånt en robotstøvsuger af et vennepar, mens jeg har været sengeliggende og det har været fantastisk, men den tager ikke alt :)
    Dejligt med en vurdering af cirkelcutteren. Jeg har selv overvejet den!

    SvarSlet
  6. Sådan en støvsuger er altså dejlig...vi har haft vores Swetlana i 1½ år nu, men vi får ikke brugt den så meget som vi kunne, fordi jeg pt går hjemme og ikke gider gå og høre på larmen, men når jeg på et tidspunkt kommer i arbejde igen, så skal den nok få lov at lave en del mere.

    SvarSlet
  7. Den har jeg også den cirkelskære. Og ja den er super skarp.

    SvarSlet