søndag den 4. marts 2012

Home Sweet Home

Hjemvendt efter en dejlig tur til London! Det har været en skøøøn tur med masser af tøsehygge og babynusseri (For søren, hvor de vokser sådan nogle!)

Og så var der shopping...
Jeg lader være med at kede jer med alle mine nye cardigans (kan man få for mange af dem?) men må lige vise jer:

Billede lånt fra What Delilah Did

Et broderi-kit fra What Delilah Did! Jeg er så vild med det! Jeg har aldrig broderet før, så om jeg kan finde ud af det er jo noget helt andet. Jeg købte kittet i Liberty - helt klart et besøg værd.

Fordi det var ren tøsetur var der masser af mulighed for at bruge flere timer i Liberty, Oxford Street, Carnaby Street og shoppingcentre. Altså en af de der ture, hvor der ikke er en mand der nervøst tripper henne ved indgangen, mens han stirrer på uret... og pengepungen...

Hjemturen startede klokken fem i morges, så dagen i dag er helliget afslapning og jeg har ikke helt turde at kaste mig ud i broderiet.

Broderer du?
Og har du et godt råd til mig?

3 kommentarer:

  1. Dejligt at du har haft en god tur til London. Nej jeg brodere ikke. :-)

    SvarSlet
  2. Skønt at være hjemme igen (ude godt hjemme bedst)ja jeg har broderet rigtig meget, men om jeg kan komme med råd, jeg kan ikke rigtig se hvad det er for broderi, umidlbart ligner det korssting, det er der jo ikke mange kvaler med hvis bare tråd og stof passer sammen, og det må man formode når du har købt det som et kit. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Jeg broderer også. Et rigtig godt råd er, afhængig af sværhedsgraden, at kopier mønsteret( der hvor man tæller tern) og bruge en overstregningstush eller kuglepen til det du har broderet, det er praktisk hvis du ligger det fra dig... Og min faster siger altid at hun har lært at et broderi skal være lige pænt om det er forside eller bagside;-) så det hænger lidt ved mig:-) rigtig god fornøjelse, det er så afslappende at sidde med.
    Er lidt i tvivl om du har fået min mail??

    SvarSlet