søndag den 1. januar 2012

Godt nytår!

Tak for de dejlige nytårshilsner! Jeg håber, at I alle kom godt igennem aftenen/natten og har det godt i dag. Her stod den på lækker mad, hygge og brætspil. Sengen sprang op på ryggen af mig klokken fire i morges, men ud over lidt træthed har jeg det fint i dag.

Så hvad vågner man så til her i 2012? Der var opvask og oprydning - men ellers faldt jeg over denne fotoudfordring på Scrapsisters og da jeg har lovet mig selv at tage flere billeder i 2012 - så er jeg med!



Billedet i dag er af mig - med morgenhår og uden make up. Jeg håber, at det bliver til en masse fine scrapbilleder inden måneden er omme.


Ellers bruger jeg ikke nytårsfortsæt! Jeg har dog planer om et lille vægttab, et tage flere billeder og lignende. Men det er ikke fortsæt; det er nærmere mål.
Jeg ved dog, at jeg skal deltage i Projekt 52 på ScrapSisters og det glæder jeg mig til.
Jeg tror dog bare, at jeg vil bevæge mig ind i 2012 med nysgerrighed, åbne arme og lyst sind.

Så går det vel altsammen?

1 kommentar:

  1. Jeg er også med i fotoudfordringen og projekt 52 .. - så vi får nok "set" lidt til hinanden i 2012

    Rigtig godt nytår

    Hilsen Hanneby

    SvarSlet