fredag den 16. december 2011

16. december - Så klar!

I dag er min officielle pyjamas-dag, men jeg valgte at få taget en tur med de sidste gaver! Og nu er alle købt!!!!
Jeg fik også købt disse lækre stofbetrukne æsker til en særdeles fornuftig pris, så nu er nogle af gaverne gemt dér.
Så nu er jeg klar til jul!
Jeg er også klar til scrapjulefrokost i morgen. Jeg skal bare scrappe, spise, hygge og drikke Asti. Og jeg tager ikke julepapir med - også selv om jeg mangler julekort.
Og til sidst: undskyld Mio - og tak for rettelsen! Du er jo på ingen måde grådig eller grisk. Tværtimod - jeg er stadig rørt over dit tilbud om at sende mig en pakke med fedtkager ;-)
Skal I scrappe i weekenden? Eller skal I købe julegaver?

4 kommentarer:

  1. Ha ha du så godt mine : ) bagefter ikk ? Det var jo kun i sjov, tror kun det er mennesker der slet ikke kender mig der ville tro det tihi.....
    Hvor dejligt at du fik købt ALLE gaver wow godt gået og lækre æsker du fik købt ; )
    Ihh hvor sådan er scrapjulefrokost lyder skønt, rigtig god fornøjelse : )

    SvarSlet
  2. Ja men æsker får en kvinde da aldrig for mange af, vel? knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Scrapjulefrokost ... lyder simpelthen super hyggeligt !! Sikke lækre æsker !!

    God julefrokost og ikke mindst god scraphygge :)

    SvarSlet
  4. Scrapjulefrokost - spise, drikke, hygge......Kan det så blive bedre ?
    God fornøjelse.

    SvarSlet