fredag den 30. december 2011

10 Things I Love About 2011 - Layouts

Denne opgave har været den sværeste! Der var så mange at vælge imellem og der var mange gode og mange forskellige. Så jeg har valgt lidt forskelligt fordi jeg elsker forskelligheder!

#1: Anatomy of a Dachshund
En udfordring hvor jeg skulle lave MEGET journaling - noget jeg ikke altid gør så meget ud af. Måske er det derfor jeg er så glad for det?


#2: Cute As a Button
Tøselayout med babybillede af Celine-niecen.


# 3: Best Friends
Simpelt layout med korkbaggrund. Billedet er af min lille gravbasse og hendes dejlige ven Hailie.
Billedet af layoutet er vist lidt skævt - det er layoutet ikke.


#4: Dreams
Et lyserødt layout med billeder af mig fra min søsters bryllup. Det er mens jeg holder tale og der er udsnit fra talen på layoutet. Det eneste layout, der har fået mig til at fælde et par tårer..


#5: Family 1990
Jeg tror nok, at jeg har fået årstallet forkert: det er fra min konfirmation, men hvem tæller år på den slags? Jeg fik hjælp af dejlige scrapsøstre til clusteren og jeg blev rigtig glad for det.


#6: Tape, tape og atter tape
Måske ikke det kønneste i andres øjne, men jeg er lidt pjattet med brugen af tape her! Der er ikke papir på - det er kun tape. Og så et billede af min søsters brudesko


#7: Mere journaling
Igen et layout hvor jeg er "tvunget" ud i journaling og jeg ender med at være tilfreds med resultatet. Måske skal næste års fortsæt være mere journaling?


#8: Shine a light
Bare fordi der er farver...


#9: Mit favorit scrapmotiv lige nu
Min dejlige Isla! Smuk og skøn at skype med.


#10: Simpelt, men dejligt
Et layout med billede fra min barndom og den gamle by. Det blev lavet til et telephonegame. Dette vil jeg lifte næste år....


Wauw en svær øvelse! Jeg har snydt rigtig meget og fundet lidt ting frem, som kommer på min sidste top 10 til i morgen: en top 10 over 2011!

11 kommentarer:

  1. Wauw, for nogle skønne layout´s.
    Havde kun set 2 af dem. Man kan da sige, at du virkelig kan det der, med forskelligheden. For de er da alle sammen forskellige
    KH lonol/Lonnie

    SvarSlet
  2. Super skønne layout's alle og en
    Ønsker dig et godt nytår

    SvarSlet
  3. Det var en flot Top 10.
    Og hvor er de egentlig forskellige - selv om jeg vove den påstand, at jeg kan se at alle er Ifversen-stile. Du mestrer mange forskellige ting kan jeg se - men det vidste jeg jo godt i forvejen. Men her ses det pludselig tydeligt.
    Sjovt at se hvordan du eneten har meget journaling, eller også står det ingenting.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  4. Det er en lækker Top 10, du viser. Flotte layouts!

    SvarSlet
  5. Du er bare en af mine favorit scrappere, daaaaailg stil og skønne farver. Kys og kram og rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  6. Super fede LO¨s du har lavet dig der .. det ser godt ud

    Godt nytår til dig og dem du holder af..

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet