torsdag den 1. december 2011

1. december - Juletid er ...

Ja, hvad er juletid egentlig...
For mig er det hygge, samvær, traditioner, julemad, mørke uden for og levende lys inden for. I år  bliver disse traditioner så brudt - altså i hverdagen! Jeg sidder i en dejlig ferielejlighed og hygger mig egentlig og får taget mig sammen til at blogge. Der er dog ikke skyggen af julepynt! Der er altid mørkt, når jeg er her, så jeg kan ikke se om der er så kønt her, som folk bilder mig ind. Julemaden er erstattet af pizza, burgere og knækbrød.

Billeder af mig og min lejlighed, min aftensmad og et "stemningsbillede" fra Hillerød....

For at det ikke bliver anti-jul det hele, så smider jeg lige et enkelt julekort ind i debatten... Kortet blev lavet til Cybercrop på Scrapsisters. Om farverne på kortet er sådan rigtigt julede er jeg ikke sikker på, men julen er vist lidt "skæv" for mig i år.




Jeg har valgt at blogge hele december og glæder mig til at følge alle jer, der også er med på den. Det er en hyggelig måde at åbne kalenderlåger på, når nu man ikke har en almindelig lågekalender. Mine indlæg i år kommer til at handle om mit nye (og midlertidige) arbejdsliv, mine skiftende bopæle, livet generelt, men også masser af jul med pynt, indpakning, julekort og juleliv.

9 kommentarer:

  1. Jul på hotel?? Sengen ser da skøn ud;-)

    Et lækkert kort du har lavet:-)

    God 1. december

    SvarSlet
  2. Tradiotionelt julekort eller ej, synes det er flot ;-). Nogle gange skal det også være lidt anderledes, synes jeg

    SvarSlet
  3. Det er i hvert tilfælde et sødt kort.
    Og jeg får da helt ondt af dig....Det er lidt specielt at leve på den måde. Men du kan jo se en ende på det....hvis det kan trøste dig lidt.
    Hav en så hyggelig aften som muligt.

    SvarSlet
  4. Skønt julekort i utraditonelle farver. Hvis du får tid skulle du unde dig selv et besøg ned ved slotsøen i Hillerød og et smut i barokhaven.
    Glædelig 1 december

    SvarSlet
  5. Vildt flot julekort! Jeg er lidt imponeret hvis du kan holde julegejsten oppe i en hotellejlighed. Det er sgu da sejt!

    SvarSlet
  6. Det julekort er så tæske hammer lækkert at det er lige før jeg skal have mig en big shot igen bare for at kunne lifte det.
    1000 knus til dig min ven.

    SvarSlet