lørdag den 12. november 2011

Hvornår lærer jeg det mon?

Fredag var meget hektisk.. Jeg har længe vidst, at jeg skulle til London og at der skulle laves menuer og lignende til barnedåb. HVORFOR venter jeg altid til allerallersidste minut? Hvis kvinder kan multitaske, så var jeg godt nok Kvinde fredag. Jeg vaskede tøj, vaskede op, lavede to kort, pakkede gave ind, pakkede kuffert, lavede 8 menukort, færdiggjorde 45 programmer og ryddede op.

Her er vores gave til Isla


Og et kort som jeg lavede for mine forældre.


Programmer til kirken. Jeg har brugt forskelligt tape til ryggen af "bøgerne".


Og til sidst: tyvstjålet herfra!


Jeg er dog bange for, at jeg aldrig lærer det!

Venter du også altid til sidste øjeblik?

2 kommentarer:

  1. Milde skaber, jeg er glad for jeg ikke var i dine sko i fredags, men den der med at vente til sidste øjeblik kender vi vist alle, bare tænk på køb af julegaverne. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Godt jeg ikke var i dine sko i fredags. Det lyder godt nok hektisk. Fine ting du fik lavet.

    SvarSlet