onsdag den 14. september 2011

Masser af invitationer

Ja, det er sørme hårdt at blive moster! Nu skal lillepigen også have et navn og i den forbindelse har den moderen bedt om invitationer med bannere på! Jeg nævnte at det nok kunne blive en langsommelig affære - og det er det. Jeg har ikke tid til så meget andet, så der er lidt dødt på bloggen indtil det er klaret. Her får I lidt billeder fra processen:

Alle små dele er klippet:

Flagene er klistret på twine: 

Banneret er monteret på kortet: 

Og her ses lidt af det færdige resultat - banner med navn: 

Indtil nu har jeg nået 20 styks - det vil sige at jeg mangler 40....
Alt papir er fra Echo Park "Little Girl" serien og jeg endte med at købe det digitalt også, så jeg kunne printe baggrunden i den ønskede størrelse og ikke skulle købe mere papir og skære det til. Det var lidt smart. Papiret kan købes hos Jessica Sprague i digital form.

Nå, men der er jo alligevel ikke noget godt i tv. Alt går op i valg! Jeg går ind for demokrati og jeg mener at det er alles ret og pligt at stemme og arbejde for demokratiet. Men jeg orker snart ikke flere partilederrunder, dueller og mudderkastning. Lad os få sat det kryds og komme videre.
Så i morgen skal jeg stemme!
Skal du?

6 kommentarer:

  1. jeps skal stemme,ja lad os få det overstået orker ikke flere valg flæsk taler..men men sikken dog, vi må hellere holde os til scrap.. dine kort er bare så søde og jeg kan sige jeg er moster,faster,gudmor,tante, så kender lidt til møvet..hi hi griner heldigvis driver de ikke rov drift på mig..bare søde med de små bannere forstår jo godt din søster vil have dem på.. fortsat go arbejdslyst herfra

    SvarSlet
  2. Det var da en fantastisk ide med alle de bannere :D God fornøjelse, men de er nu virkelig søde :)
    JA jeg skal stemme og det er vigtigere for mig end nogensinde før - fremtid og børn er on the line ;)
    Vi ses snart.

    SvarSlet
  3. Super søde kort.
    Ja, jeg skal også stemme. :-)

    SvarSlet
  4. Wow, nogle fine indbydelser til en lille prinsesse. Sødt med banneret med det smukke navn. Jeg er også træt af valg, alligevel er jeg da spændt på resultatet og selvfølgelig skal jeg stemme, det SKAL man da ;o)KH 10na

    SvarSlet
  5. Uha...Det ser nøjagtig lige så langsommeligt ud, som jeg forventede....Men det bliver også flot. Det er da en rigtig sød opsætning, på det vi ser her.
    Jeg er helt enig i dine udsagn om valget. Godt man har et lager på DVD'en af gamle udsendelser af sjovere karakter.
    Selvfølgelig skal jeg stemme - det er både et privilegium og en pligt. Og så kan man brokke sig bagefter med god samvittighed....

    SvarSlet
  6. Wauw der er rigtig flotte. Jeg synes om gentagelser og hygger mig med at lave fabriksarbejde. Gerne med en god serie i fjerneren.

    SvarSlet