torsdag den 22. september 2011

Finally...

Så blev de endeligt helt færdige og er alle stoppet i kuverter og er afsted. Puhhh, det var hårdt arbejde!

Lige et billede af kortet:


Og bunker af kort...


De blev jo egentlig meget forskellige; der er forskellige bannere på, men ellers det samme.

Selvom det er hårdt, gør jeg det jo gerne for min søde lillesøster og min lækre niece (og min skønne svoger!) men er dog glad for at projektet er klaret!

I aften står den så på scrapklub hos Scrapsisters, hvor der skal hygges og ikke laves masseproduktion!
Kommer du til scrapklub?

5 kommentarer:

  1. Hvor er der bare mange og hvor er de bare super flotte og hun er bare for kær :D

    SvarSlet
  2. Rigtig flot arbejde. Sød pige.

    SvarSlet
  3. De er bare blevet nuser :)
    Glæder mig til at vi skal scrappe sammen i aften og på lørdag.

    SvarSlet
  4. Super skønne kort, og et dejligt billede : )
    Py.. Forstår godt at glad for at de nu er ude af huset: : ) dejligt følelse.
    Nu kan du igen lave unikke kort, god fornøjelse i aften.

    SvarSlet
  5. Uha de blev fine. Superflot arbejde...selv om det ikke er det sjoveste med sådan en produktion. Men det gik jo til "et godt formål".

    God weekend.

    SvarSlet