torsdag den 16. juni 2011

Chill Out

Som jeg tidligere har skrevet er jeg meget hjælpeløs, når jeg scrapper sammen med andre. Derfor scrapper jeg kun sammen med meget overbærende scrappere, som er villige til at hjælpe mig igennem store beslutninger og opgaver. Dette layout er baseret på en skitse som søde Heidi lavede til mig.


Der skulle være journaling på og da jeg lige har købt en dymo, måtte jeg vente til jeg kom hjem med at sætte det på. Selve journalingteksten er ikke genial eller nytænkende... Jeg synes stadig, at det er lidt svært.


Her er skitsen tegnet på et stykke pap. Jeg kæmpede meget med at få alle dimserne med, men det lykkedes ikke.


Dymoen er jo genial, men jeg har svært ved at finde strimler til den. Så indtil videre har jeg kun rød dymo og en lille smule guld.

Jeg fik mit kit i går og har nusset rigtig meget, men ikke fået scrappet med det endnu. Det er bare så nusse-bart! Men nu ser det ud til at vejret er rigtig scrappe-vejr de næste par dage, så mon ikke det bliver til noget?

7 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot LO... det der med journaling kan også tit volde mig lidt problemer :-) Og så kær din vovse er.
    Ha en dejlig dag!!!

    SvarSlet
  2. Jeg synes LOet blev rigtig flot. Lækker farvesammensætning med sort/rød/hvid. Og jeg synes altså du har fulgt skitsen godt.
    Din lille gravbasse er bare så kær! :0)

    SvarSlet
  3. Flot farvekombination og fedt sat op.

    SvarSlet
  4. Det ser godt ud. Lækker hund. :-))

    SvarSlet
  5. SÅ flot med farverne!

    Hér køber jeg min Dymotape - Men de fancy farver er jeg stadig på jagt efter :/

    http://www.techmaster.dk/prægetape-3d-dymo-9mm-prægetape-c-626_27_851_1149.html?osCsid=aa89df9e145b987527819f039c5cb4dd

    SvarSlet
  6. Det er bare SÅ fint.
    Søg på ebay, der finder du helt sikkert tape i alverdens farver (eller næsten ;-)
    Klem og hav en dejlig weekend

    SvarSlet
  7. Lækkert LO du har fået lavet og fin fortolkning af skitsen. Det dejlige ved sådanne skitser er jo netop at man ikke behøver bruge alle elementerne SMIL Journaling er vist lidt svært for de fleste!

    SvarSlet