søndag den 22. maj 2011

Scrapmester 2011 - You are my Sunshine

Denne uge var blandt andet en farveudfordring:
- Hvidt som skyerne
- Alle regnbuens farver: Rød - orange - gul - grøn - turkis - blå - indigo - violet/lilla
- Lysegrønt som når bøgen springer ud
- Sandfarve/beige
Brug 3 af disse farver!

Og jeg har brugt dem alle (næsten)



Derudover skulle der bruges et stempel  og der skulle være naturligt forekommende elementer: her blev det til skyer.


Og en lille sol 

Billedet er af min søde  lillebror.
LOet udviklede sig undervejs. Jeg havde lavet en skitse (i min lille bog) som jeg ville følge, men lige pludselig skete der noget. Og inden jeg fik set mig om havde jeg lavet et landskab...

Jeg er glad for, at jeg fik lidt solskin med på mit LO - der er sørme ikke meget solskin uden for lige nu! Og øv øv, jeg skal ud med hunden. Bare regnen holder lidt igen...

3 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt - og så de skønne bogstaver igen. Dem må jeg altså eje engang når jeg møder dem. Flotte skyer - måske hjemmelavede.
    Her har det regnet kraftigt og lynet og tordnet. Godt jeg ikke har hund mere...haha. Men regnvand skulle give sådan en smuk hud....tænk på det...

    SvarSlet
  2. Lækkert Lo fede farver : ) solskin har deet godt nok heller ikke været meget af her idag, men her til aften kan der bare sindsygt meget vand ned, med bulder og brag ; ) godt Viggo (hunden) lige havde været ude tihi....
    God søndag aften ; )

    SvarSlet
  3. Så dejligt og livsbekræftende.

    SvarSlet