lørdag den 9. april 2011

Æsel...

Tak for forståelse, sympati og lykønskninger! I dag er en bedre dag: Jeg har lavet 45 invitationer, et fødselsdagskort og siddet i haven med min underbo og delt en øl. Så livet er lækkert! Om lidt skal vi til fødselsdag med lækker mad.

Så jeg har lavet dette kort af Restoration fra Crate Paper. Jeg øver mig fortsat i det der med blomster og er tilfreds med dette. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at få så mange blomster på som så mange andre kan.


Kortet er et staffelikort (eller et æselkort) og her er det åbent.


Jeg blev inspireret af fødselsdagsinvitationer til min søsters svigermor. Jeg har lavet 45 invitationer af Riddersholm papir. Invitationerne skal til Skotland, så jeg synes, at det var superfedt, at det var rigtig "Danish design".


Sammen med pakken til Storbritanien skal jeg sende denne lækre babyting! Jeg blev sendt i byen sidste weekend efter den - den er så lækker.


Solen skinner fantastisk dejligt i dag. Efter invitationerne var lavet gik jeg ned til min underbo, som var i gang med havearbejde - under armen havde jeg to øl! Det faldt i god jord og jeg fik også nydt lidt af det gode vejr. I morgen skal jeg vist arbejde det meste af dagen - jeg skal undervise mandag og tirsdag og ved stadig ikke hvad jeg skal sige...

Har du fået nydt det dejlige vejr?

3 kommentarer:

  1. Flot kort og sødt med en enkelt blomst. Dengang jeg lavede meget Vintage, brugte jeg også mange blomster, men ikke til de kort, jeg laver nu.
    Flotte invitationer også. Og sikke et arbejde!
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Et rigtigt sødt kort og fint pyntet. Hvor har du haft travl med alle de invitationer... de er blevet så fine
    Jeg nyder også den dejlige sol. Ha en god søndag

    SvarSlet
  3. Svigermor Liz var ellevild med dine fine kort og skulle hilse mange gange. Og hun håber selvfølgelig, at I kommer til fødselsdagen.

    Knus Lillesøster

    SvarSlet