torsdag den 7. april 2011

Dualitet...

Jeg er normalt en glad lille arbejdsbi....
Så hvad er der galt her????

Nogle gange så ARGH!

Nogle gange så elsker jeg at lave kort


Men andre gange skal jeg lave flere af samme slags - OG ARGGGHH!


Jeg elsker mad og at lave mad - her en lækker sandwich....


Men når jeg har spist minestronesuppe på grund af sygdom tre weekender i træk - ARRRRGGGHHH


Der er hverken tid eller overskud til blog, scrap, hurlumhej eller fis og ballade! Livet er skønt og så alligvel ARRRRGGGGHHHH!

Men i dag har min gamle far fødselsdag! Så tillykke til ham! Her er min far og jeg på cykel en gang for 100 år siden og ja, jeg er - og var - fars pige. Men også mors...

Nå, ikke mere surt opstød - det er snart weekend og derefter en lækker påskeferie. Håber at I bærer over med mig lidt endnu. Jeg skal liiiige forbi et par forhindringer på vejen, så er jeg retur i vanlig stil.

8 kommentarer:

  1. Nogle gange har man bare en rigtig øv da og har brug for at komme ud med det, det skal der også være plads til... :)

    Håber du får en dejlig dag imorgen med god mad og måske energi til hygge scrap..

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hey smukke, happy b-day til far.
    Og jeg glæder mig til glade, smukke, raske og happy Didde er tilbage igen :)
    Happy hugs fra mig til dig

    SvarSlet
  4. Haha...Humoren har du da ikke mistet. Og det er jeg glad for. Stort TILLYKKE med farmand.
    Og det andet går nok over efterhånden. Har du tænkt på, om det er al den minestronesuppe der gør dig i Arrrrgggghhhh-humør ?
    Knus til dig - indtil du er tilbage i din vanlige fine form.

    SvarSlet
  5. Selvom du ikke er helt i top, så sidder jeg med et smil mens jeg læser dit indlæg :))
    For humor har du i hvert fald stadig væk! Tillykke med farmand :)), og jeg håber snart at du er snart er tilbage i storform :))

    SvarSlet
  6. Jeg kender bestemt godt de der ARRRGGHHH dage/små perioder. Og som Jette skriver, så sidder også jeg med et smil på læben mens jeg læser indlægget her. Humoren - den har du bestemt - også på dine ARRRGGHH dage. Og det er skønt!
    Tillykke med din far - sikke et skønt billede af jer to!
    God fredag og håber du snart er tilbage i vanlig stil. :0)

    SvarSlet
  7. Kram til dig - håber du snart er forbi de værste forhindringer, men er sikker på du nok skal komme med din humor :)

    SvarSlet
  8. Nogle gange kan det bare blive for meget, så er det godt du råbe det her og få lidt luft... Håber at du snart kommer over sygdom og alle de andre forhindringer der er i dit liv lige nu...

    SvarSlet