søndag den 13. marts 2011

Opråb! Krise afværget...

Nu er den unge mands så stået op og faldt over et helt andet kort, som blev lavet til Convention - der blev tilføjet et Invitation stempel og så var han tilfreds!

Tak for input - jeg var godt klar over at stjernen manglede, men jeg kunne ikke finde mit gule papir...

Jeg ved godt, at jeg nu burde lave et laaangt indlæg om min fantastiske Convention-dage, men jeg har en bøn til jer! Jeg skal lave invitation til min kærestes (?)års fødselsdag. Jeg har lavet mange udkast, men intet falder helt i den unge mands smag. Inden Convention godkendte han dog kortet længst til højre, men syntes stadig at det var lidt "kedeligt". Så missionen i går var blandt andet at købe papir og dims til et kort.

Nu har jeg så lavet disse tre udkast til invitation, men er stadig lidt usikker... Så giver I ikke lige lidt input og konstruktiv kritik?

Her synes jeg selv at papiret er lækkert - og jeg har sagt til ham at det er fra serien Little Boy men han er ikke afskrækket!


Jeg havde en skøøøøn dag til Convention og skal nok vende tilbage med et indlæg om det, jeg fik lavet og det jeg købte! Det skal dog i denne forbindelse siges, at jeg ringede før middag til min kæreste og sagde at nu var budgettet brugt! Så spurgte han: Hvad for noget papir har du så købt til min invitation?
UPS!
Det eneste jeg SKULLE købe havde jeg glemt... Så jeg løj og sagde: Søde skat, jeg har gemt det bedste til sidst! Så når jeg har fået ekstra energi efter en dejlig frokost, så er resten af dagen hellliget indkøb til din invitation.
Jeg er et skidt, skidt menneske, der glemmer dem derhjemme og lyver...


Nå, tilbage til det vigtige:
Hvilket kort kan du bedst lide?
Og har du input til hvordan det kan blive bedre?

5 kommentarer:

  1. Jeg er mest til den første med de lyseblå tern men synes dog knappen er kedelig, frem for de andre du har lavet?? Måske en flot lysblå knap på noget eller alene, ja jeg ved det ikke...

    Men hihih kender godt det med alt for hurtigt at have købt en masse og glemt det eneste man skulle have :)

    SvarSlet
  2. jeg kan også bedst lide den helt til venstre. Måske som Jean siger med en stjerne evt. i gul og så knap indeni.
    Bogstemplet kan du måske bruge embossing på ? evt. i sort glimmer eller andet ? for at skabe lidt mere spil.

    SvarSlet
  3. Jeg faldt også over det til venstre med det samme - men synes knappen falder lidt udenfor, kunne være fint hvis stjernen blev flyttet over på det kort.
    Embossing på stemplet som Marolle siger, ku' være super til at give noget liv og spil :)

    SvarSlet
  4. Hvad er det, der gør at han bedst kan li kortet til højre?
    Som de andre siger kan jeg også bedst li det til venstre, men måske skyldes det, at der er rigelig "luft" (på det til højre) hvis du nu flyttede det hele lidt op, og skrev invitation, som på de andre to ?
    Falske syninger eller rigtige kunne måske også være en løsning?
    Synes at alle 3 er rigtig flotte.
    Held og lykke ; )

    SvarSlet
  5. Godt krisen blev afværget - inden den udartede :D ..og I fandt frem til at kort der faldt i smag ;)

    SvarSlet