mandag den 7. marts 2011

From D.S.B. with love...

Jeg kan faktisk godt være utålmodig... Jeg skal tilbringe de næste par dage i København og skyndte mig i går at tage billeder af LOs og tænkte at jeg jo kunne blogge i toget! Men f.... det tager en evighed at overføre billeder! Så det bliver kun til et enkelt lige nu!


Samtidig finder jeg så ud af, at billedet er dårligt - det gik lidt hurtigt og var lidt mørkt! Argh!
Nå, men LO er lavet med orange bazzil som baggrund. Jeg har splattet med Mr Huey og lavet blade af papir fra SC kittet. Og den stofblomst ved siden af bladene er en stofspiral som var med sidste kit. Derudover er der brugt klistermærker fra Sassafras.
Billederne er fra en søndagstur ved parken omkring Varnapalæet.

Samtidig har jeg fået plads i familieafdelingen: nej jeg lærer det aldrig.
Jeg bad om en pose nødder og har nu spist de lækreste chili cashews, som jeg havde nydt endnu mere hvis jeg ikke lige nåede at bide mig i kinden i første omgang... Det svier med chili efterfølgende skulle jeg hilse at sige.
Jeg er begyndt at overveje om det er min dag i dag!
Er bange for at åbne min kuffert og finde ud af hvad jeg har glemt...

1 kommentar:

  1. Du godeste. What a day ! Fra nu af kan det vist kun blive bedre, ikke ?
    Lækkert layout med dejlige farver, fin opsætning, passende titel og fine fotos. Så noget godt er der da sket....!!
    God togtur, og tænk hvis du skulle cykle eller gå....så selv familieafdelingen i toget er da LUXUS. Og det chili gør da, at du kan mærke dig - tænk på alternativet....
    Overvej lige den med A4 skiltet om halsen, for der er udskrevet en konkurrence om sjoveste/flotteste navneskilt på Scrapsisters.
    Hav en rigtig dejlig dag....og tur.
    Dette var bare ment som et fattigt forsøg på opmuntring....hihi.
    Kh Annette

    SvarSlet