søndag den 13. marts 2011

Convention

Så blev der lige tid til billeder fra Convention...
Jeg var med til før-scrap fredag aften og hyggede mig med Bertram, Mariala, Faster og Hovsa36. Jeg fik lavet 2 kort som kommer sidst i indlægget. Derudover var der jo bingo, hvor jeg som altid var SÅ tæt på, men alligevel langt fra. Turen gik derefter til Gelsted Kro, hvor vi drak Asti og spiste chips og fik vendt alle de vigtige ting her i livet til langt ud på natten. Op igen tidligt næste morgen og så afsted til Convention, hvor jeg jo havde en forventning om jeg skulle sidde sammen med mine medscrappere og scrappe - men nej der skulle shoppes! Så bordet var tomt det meste af tiden.
Så jeg måtte jo også til det.... Meget mod min vilje LOL!

Jeg fik købt lidt forskellige dies, et minideck, spools, minialbums...

Og dette lækre Hero Arts stempel, som jeg uden hæmninger stjal foran næsen på Mariala - UNDSKYLD!

Så fik jeg købt Thickers - jeg fik købt gule Thickers som jeg har savnet længe! I har tidligere spurgt til nogle Thickers jeg brugt på et LO. De hedder Poolside!

Så fik jeg købt lidt forskelligt papir og kork. Både et par ark fra Little Boy og Little Girl og en pakke Emmas Shoppe

Som sagt fik jeg lavet to kort fredag aften. Det forreste er til Kortmester - hvis jeg ikke når at lave et nyt i dag. Jeg er ikke helt tilfreds...

Mens jeg sad der og sundede mig ovenpå shoppeturen fik jeg en sms: Mit Studio Calico kit var kommet! Så det kunne jeg så komme hjem og ae på også!


De to kort jeg fik lavet lørdag må I lige vente lidt med. Det ene er magen til det jeg har lavet om til invitation, så det er ikke så interessant. Det andet er et meget lyserødt kort til min søsters svigermors fødselsdag.

Hjemvendt lørdag aften viste jeg alle indkøbene frem, spiste lidt mad og gik direkte i seng. Mine fødder var hævet til dobbelt størrelse, jeg havde ondt i hovedet og ryggen og var SÅ træt! Men det var dejligt.

Jeg fik hilst på en masse mennesker og købt lækre ting. Jeg hyggede mig med mine sidemænd (når de ikke shoppede). Det er jo skønt, at man kan låne ved hinanden, at man kan hjælpe og inspirere hinanden og at de andre er mere snu end mig og hjemmefra har tænkt på lækre hjemmebagte fastelavnsboller, lagkage og 5 kg slik! Tak I skønne scrappere!

14 kommentarer:

  1. Uhh, skønne indkøb!
    Og lækkert kit også.
    Jeg er meget lun på tingene fra Calico og overvejer meget om jeg ikke snart skal til at abbonere på det..
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  2. Lækre indkøb. Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet med dem. Vi fik ikke hilst på hinanden, så det må vi gøre næste gang - kunne ikke finde dig i mængden, havde du navneskilt på?? Kh 10na

    SvarSlet
  3. Ej hvor træls når man sårn er tvunget udi noget shopping - godt det ik var mig *G*
    Det er rigtig dejlige sager du har slæbt med hjem, og kan godt forstå du var træt - men det ta'r man jo gerne med for sådan en dags skyld ;)

    SvarSlet
  4. Jo jeg havde da navneskilt på! Jeg så ikke dig 10na - men der var sørme også mange mennesker!
    Hvis der er andre jeg ikke fik hilst på selvom jeg burde: undskyld - jeg må hilse på næste gang! For jeg skal da med til Convention næste gang...

    SvarSlet
  5. Hvor har du bare købt mange lækre ting og fået lavet nogle flotte kort... det er ellers ikke altid nemt at gøre de to ting samtidig... har jeg hørt... !!

    SvarSlet
  6. uhhh altså misundelse er vist en grim ting er det ikke?? ;)

    Fedt at du havde sådan en god dag - lækre lækre indkøb!

    SvarSlet
  7. Selv tusind tak for en dejlig weekend, og med hensyn til stemplet.....hmm...ja så er du tilgivet :)

    SvarSlet
  8. lyder til du ahvde en hyggelig wekend og fik shoppet igennem. Aner ikke om vi fik hilst på hinanden, men jeg var der både fredag og lørdag. Skønne kort

    SvarSlet
  9. super lækre indkøb, ja bordene var tomme det meste af tiden , lidt af al den plads kunne vi godt havee brugt om fredagen

    SvarSlet
  10. Ja, sikke en tur ! Herligt.
    Og hvor er jeg glad for at jeg fik hilst på dig. Og tusind tak for den fine candy fra både hr og fru Annnette. haha. (Hun er da en sød og køn pige....siger hr A, og han plejer ikke omtale kvinders udseende, i hvert tilfælde for mig ! haha)
    Det var først i eftermiddag jeg fik set på de fine sager. det skal der nok blive noget godt ud af.

    Og så har du da forstået det med at støtte de danske scrapbutikker...hihi. Gode indkøb (og godt du huskede det du kom for...) og så dit sæt derhjemme også. Nu er der vist til et stykke tid.

    SvarSlet
  11. Jamen Didde dog, du kan da ikke være i lejligheden mere? Dejligt!!! at se dig i går. Vi ses snart igen.

    SvarSlet
  12. Super skønne indkøb... noget af det ligner det jeg købte til Scrap i det jyske sidste lørdag. OG sikke smukke kort det også blev til på sådan en travl dag :-)

    God mandag til dig!!!

    SvarSlet
  13. Sådan skal det være at komme i byen: fede indkøb, rare mennesker, god mad og masser af kreativitet. Det lyder somom det var en god lørdag i kreativitetens tegn!
    Dejligt *S*

    SvarSlet
  14. Skønne ting. Mit kit bliver hentet på posthuset i morgen :-) Synes efterhånden jeg er nogle måneder bagud med at få dem brugt....godt der snart er scrap-a-mania (hvor jeg denne gang satser benhårdt på scrap fremfor shopping :-))

    SvarSlet