søndag den 27. marts 2011

200

Hold da op! Dette er mit indlæg nummer 200 - sammenlagt, hvad betyder det mon så i timer? Kunne de have været brugt bedre?

Her er vi nu begge syge, så det har været en stille weekend. Jeg har fået lavet forskellige ting... Først et LO jeg startede på torsdag til scrapklub. Det er lavet efter en skitse, som Angely har lavet.

Det er fra Edinburgh, hvor vi var på Ghost Tour rundt i Edinburgh. Smaddersjovt og lærerigt - men ikke særlig uhyggeligt...



Det næste har taget mig det meste af lørdagen og lidt af søndagen. Det er et forsøg på at komme i bund med rester og lidt for sjov. Netti lavede en udfordring, hvor man skulle lave et LO med gul, bladgrøn og lilla. Derudover IKKE et eneste bart sted og så skulle der være 69 ord journaling... Jeg kom i gang med grøn og gul og der er ikke noget sted der er bart. Men resten - kunne jeg ikke!





Andre rester bliver brugt til kort! Jeg fik ikke lavet til OSH og Cancerkort op til Convention, som planen ellers var. Men jeg håber at kunne råde bod på det snarest. Derudover laver jeg kort til den danske kirke i London, som snart har forårsarrangement. Min søster arbejder der og de ville meget gerne have noget de kunne sælge. Indtægterne går til kirken.


Jeg har købt dette mand/dame die cut til Convention og jeg synes det fungerer fint til kort - til for eksempel bryllupper?

Kan I gætte hvad jeg skal nu?
Købte dette i Netto - Frk. Flid! Måske ikke lige mig, men det sender et godt signal :-)

Og tak fordi I kigger forbi og tager jer tid til at smide en kommentar. Så føles det ikke helt som om tiden kunne have været brugt bedre - 200 indlæg, snart 10000 besøg og snart 50 faste læsere! Måske er det ved at være tid til endnu en give away?

Fortsat god søndag!

7 kommentarer:

  1. Ejj nogle lækre LO og kort du har fået lavet.. er vild med de "toilet"mand/dame" motiver på kortene...

    Rigtig god ide med kort til kirken der :)
    Dejligt når man kan hjælpe :)

    SvarSlet
  2. Jeg er VILD med dine layouts. Lækker stil!!
    Og flotte kort også!
    Fortsa god søndag.

    SvarSlet
  3. Super flotte Loér : ) og dine kort er skønne. Fedt at du kan hjælpe søster, det går jo også til noget godt : )
    Håber i begge snart er friske igen.
    God søndag

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare blevet nogle super fede LO's, synes dit reste-lo er total genialt. Er også vild med kortene, de er bare så lækre.

    SvarSlet
  5. 200 indlæg er en slat, men aldrig spildt tid. Flotte ting du får lavet. God bedring.

    SvarSlet
  6. Det tror jeg bestemt ikke, at de kunne... Altså timerne.. Går ud fra, at man blogger fordi man elsker det. Livet er bare så skide fyldt med pligter, dårlig samvittighed, vigtige beslutninger, omkostninger, konsekvenser og sygdom, så ja- tiden brugt på at blogge, fordi det er noget du godt kan lide- den er skide godt lagt ud :) Det var mit bidrag i dag. I hvert fald har tiden ikke været spildt på mig, for jeg kan godt li at kigge med.

    Knus B

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Næ jeg tror såmænd ikke tiden kunne ha' været brugt bedre - bloggen er vel et hyggested bl.a., og derfor er tiden brugt godt ;)
    Super skønne kort med med den mand/dame die :)

    SvarSlet