torsdag den 17. februar 2011

Tapesløjfe

Jeg fik aldrig taget billeder den første gang, jeg kørte i bil. Jeg havde for travt med alt muligt andet. Hold da op hvor er der mange ting at holde styr på! Jeg kørte halvanden time før vi holdt en pause og var så træt! I pausen kommer de andre til at snakke om vinduesviskere... Først da går det op for mig, at det regner! Meget! Og min vinduesvisker har slet ikke været i gang....
Så ingen billeder - men det gik godt! Min første rigtige køretime er først næste uge, så jeg har rigelig tid til at glemme alt om koblingspunkt, vinduesviskere og gearskift.

Når jeg er til teori, så er jeg klart den ældste! Og jeg har flere gange haft lyst til at fortælle de andre teenagere, at jeg ikke er i gang med generhvervelse... Jeg er også den eneste der tager noter til ALT hvad læreren siger. Ikke fordi jeg er klassens duks - men sådan fungerer jeg bare. Jeg noterer alt i livet... Derfor køber jeg ustyrlig mange notesbøger. Her har jeg pyntet min køreskolebog med striber af tape og en lille tapesløjfe.


Tapesløjfen har jeg lavet ved at tage et stykke tape... 

Foldet det med klistersiderne mod hinanden...

Så jeg foldet det rundt, så enderne mødes på midten og her vikler jeg lidt tapen om som midten på sløjfen og for at holde det sammen. 

Her med et lille stykke tape i anden farve... 

I sløjfen på notesbogen har jeg lavet to i forskellige størrelser og hæftet sammen. Men man kan også lave 8 stykker i samme størrelse og samle forskudt af hinanden til en blomst...

Selv om jeg naturligvis er træt af at skulle vente på at skulle køre - så er jeg glad for ikke at skulle afsted i snevejr... Det er kun hyggeligt at kigge ud på fra ens varme stue.

Nyder du sneen - igen?

5 kommentarer:

  1. Årh cutie sløjfe :D
    Det er bare så hyggeligt at du snart kan KØRE ud for at besøge mig. Det skal nok gå - men husk lige viskerne, de er meget vigtige.
    Sne - nej, jeg blev uvenner med sneen og kulden i december, og bare fordi den forsøger at kysse med mig får mig ikke til at tage den tilbage. Vi har ellers haft et lidenskabeligt forhold i 32 år.

    SvarSlet
  2. Fin bog til dine teoritimer - og lad os så håbe at det hjælper at skrive op.
    Hver køretime jeg havde faldt desværre på dage hvor der var mindst 60 +grader.....jeg svedte tran gjorde jeg. Puha...
    Fortsat god fornøjelse med kørekortet.

    SvarSlet
  3. Sikke en flot sløjfe... smart fundet på

    Fortsat god fornøjelse med kørekortet.

    SvarSlet
  4. SMILER - kan lige se dig for mig ;)))) Men dejligt det gik godt og tro mig - det bliver nemmere ;)
    Fed sjølfe og super ide at lave den i tape

    Rigtig god weekend, håber du får slappet og ikke tænker kobling hele tiden

    SvarSlet
  5. Et lækker lille sløjfe. Jeg tog også først kørekort for 6 år siden, da jeg var 32!

    SvarSlet