søndag den 16. januar 2011

Stylish 8

And it goes like this.....................

By accepting this award I will complete the following:
1. Thank and link back to the person who awarded me.
2. Share 8 things about myself.
3. Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.
4. Contact those bloggers and tell them about their awards.


Jamen dog, jamen dog! I dag har jeg lidt scrapkrise; jeg får ikke lavet noget sådan rigtigt, og den smule det er blevet til fungerede slet ikke. Så tænkte jeg, at jeg ville kaste mig over lidt blogs og havnede på En Scrappers Bekendelser, hvor jeg ser, at søde Heidi har givet mig en award. Straks kiggede jeg ned af mig selv - var jeg blevet stylish? Nej - stadig i pyjamasbukser og lettere morgenhår.
Det er dog lækkert at få en award. Så, søde Heidi: takker - du får en krammer, når vi ses!

Scrapkrise blev så til tænke-krise.
Nu skal jeg dele 8 ting og give den videre til 8 bloggere...
Otte ting om mig...
1. Jeg elsker sko og støvler og bruger alt for mange penge på dem....

Faktisk tager jeg også tit billeder af mine sko
og støvler og har lavet LOs med dem...

2. Jeg elsker actionfilm og har slet ikke tålmodighed til romantiske komedier og langtrukken drama. Mine filmhelte er Steven Seagal, Bruce Willis, Jason Statham...

3. Jeg ville gerne have grønne fingre, men slår alt grønt ihjel. Jeg bruger derfor også mange penge på blomster og planter, fordi jeg synes, at de er skønne at have. Jeg har en orkide, der har overlevet et par år, men det er vist mere held end forstand. Jeg enten over- eller undervander dem.

4. Jeg har taget et valgfag på uni i amerikansk folkemusik. To timer hver uge med en masse teori om amerikansk folkemusik - hvordan det afspejler det omkringliggende samfund og natruligvis tekstanalyse. Og så sang vi, mens hippie-professoren spillede guitar....

5. Jeg er under en dykkertur blevet bidt af en klovnefisk....
© WWF-Canon / Cat HOLLOWAY
Klovnefisken er ikke særligt stor, men er til gengæld meget sur! Hvis man kommer for tæt på dens anemone og det gjorde jeg...

6. En ting som jeg ville ønske jeg kunne spise uhæmmet af uden konsekvenser: chokoladeis!

7. På en tur til Egypten, har jeg redet på en kamel, der hed Celine Dion...

8. Jeg er ustyrlig bange for nåle... Når jeg skal have taget blodprøver skal jeg ligge ned, og jeg kan ikke kigge på nålen. Min kæreste er diabetiker, og jeg er ikke i stand til at kigge på den meget meget lille nål, han skal bruge til insulin. Udover nåle er jeg også bange for tandlæger og flyvende dyr...

Puha det var jo svært! Og dette indlæg bliver jo langt!

De 8 bloggere jeg har "fundet" for nylig er:
1. Henriette - hende har jeg egentlig fulgt længe på blog, men har mødt for nylig IRL...
2. Annette - som er så dygtig og sød
3. Maria Krumbæk - som gør mig glad
4. Kreative Omgivelser - som er den seneste tilføjelse på min blogliste. Der er skønne billeder, glade farver og dejlige downloads. 
5. Charlotte - som jeg har fulgt igennem december...
6. Torrill - som jeg er faldet over i min søgen efter udfordringer...
7. Vibeke - som jeg også er faldet over min søgen efter nye udfordringer... 
8. Chelsea - a japanese scrapper whose blog writing I do not understand, but love the pictures and the scrap.

Jeg tog udgangspunkt i min blogliste, og det var disse sider der dukkede op som de senest tilføjede. Ellers er det jo svært at vælge mellem alle de skønne og dygtige scrappere/ bloggere i blogland!

God søndag aften til jer alle!

7 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk for award - og for at du kanskje finner litt inspirasjon i min blogg:0) det var koselig å høre!
    Håper du finner tilbake til din scrapping igjen!
    Ha en strålende uke!!
    klems

    SvarSlet
  2. Tusind mange tak for den fine award, og de ord der fulgte med. TAK. Det var da dagens positive overraskelse.
    Lidt svært at modtage så fine ord. Sådan føler jeg mig jo ikke - jeg er bare mig !
    Nu kan jeg vel ikke give awarden retur til dig.....så jeg må lige tænke....og det er svært - også på denne tid af dagen !
    God uge til dig.
    kh Annette

    SvarSlet
  3. Hei du:)
    Så koselig med award!! Tusen tusen takk:)

    Håper du får en fin uke:)

    SvarSlet
  4. Godmorgen til dig.
    Og tusind tak for awarden og de søde ord. Dejlig overraskelse ... og ikke mindst var det herligt at læse de 8 punkter om dig - har aldrig hørt om klovnefisk der bider - ha ha. :0)
    Nu vil jeg gå i tænkeboks og sende den fine award videre.
    Tak igen - og god ny uge til dig.

    SvarSlet
  5. Tusind tusind tak! :) Det var da virkelig skønt at "vågne" til en award! :P

    Håber du får en fantastisk dag! ;)

    SvarSlet
  6. Ih tak hvor er du bare sød :)

    og så synes jeg den med klovnefisken er sjov ;D

    SvarSlet
  7. Blevet bidt af en klovnfisk!!
    Så har jeg hørt det med - det er da de mærkligste ting mennesker oplever.
    Håber du får en hyggelig week-end, bare det var mig ;-)

    SvarSlet