mandag den 20. december 2010

20. december - Blogcandy

Det blev ikke til så meget kreativt i dag - er i gang med de sidste krampetrækninger på arbejde så man kan gå på juleferie med ro i sindet og sjælen. Så det fylder lidt for meget...
Der er 4 dage til jul og dermed også 4 dage til jeg trækker lod om blogcandyen.


Jeg nyder rigtig meget at der er sne og vi kan se frem til en hvid jul, men min søster som sidder i London er ved at gå lidt i panik over at hun måske ikke kan komme hjem til jul. Det vil også være mere end træls, men jeg er optimistisk! Selvfølgelig kommer hun!

Jeg har taget disse billeder af sneen og isen fra dens gode side...

Læg mærke til blomsten der er froset inde i isen.


I aften ser kæresten dårlige film med en kammerat, så jeg lægger sidste hånd på julegaverne.

Glæder du dig til en hvid jul?

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine billeder - jeg nyder også alle de flotte detaljer sneen og isen skaber i naturen, men jeg må indrømme at jeg er ved at være lidt træt af kulden.

    Ja jeg glæder mig til en hvid jul og med det snevejr der er på vej ind over os her til aften, så tror jeg på at det bliver hvid jul.

    SvarSlet
  2. Ja det ER smukt udenfor - og jeg glæder mig da til en hvid jul, meeen er også en lille smule træt af sne og is må jeg indrømme ;)

    SvarSlet
  3. Smukke fotos. Og i aften er der kommet ca. 5 cm her, så nu ligner det efterhånden noget !
    Så nu tror jeg på hvis jul.
    Ikke godt med din søster hvis hun ikke kan komme frem....uha.

    SvarSlet
  4. Jeg elsker en hvid jul, sålænge sneen ikke ligger på vejene LOL
    I aften skal jeg pakke børnenes julegaver ind, det bliver hyggeligt.

    SvarSlet