lørdag den 18. december 2010

18. december - Flere julegaver

I dag vågnede jeg ved siden af en tømmermandsramt kæreste - så jeg inviterede ham på brunch i byen og har i det hele taget forsøgt at være rigtig sød ved ham. Blandt andet har jeg skovlet sne to gange i dag!!!
Mens vi var i byen fik vi ordnet lidt juleindkøb og så har den ellers stået på indpakning, julekort og hemmelige projekter.

For at lave noget andet end den sædvanlige papirsindpakning har jeg købt forskellige gaveposer i Panduro.


De er blevet pyntet med papir og sløjfer.


Jeg har lavet en harmonikablomst, sat en tag med modtagerens navn på og en nål igennem sløjfen.


I morgen er det adventssøndag og det er snart jul. Der er styr på det meste og i morgen tager juletraditionerne fart: vi skal i Den Gamle By med familien. Og jeg ser at der om aftenenen på TV2 kommer Die Hard - den ultimative julefilm.

Er der nogle juletraditioner du holder mere af end andre??

3 kommentarer:

  1. Rigtig lækker indpakning.

    Ihvertfald siden jeg fik mit første barn, har vi hver lillejuleaften været hos min far. Her mødes vi med alle mine søskende og deres børn og min fars kones børn og børnebørn og spiser risengrød og æbleskiver sammen. Det er noget jeg ser frem til hvert år.

    SvarSlet
  2. Superfin indpakning, jeg er også helt vild med de hamonikablomster. Jeg var for første gang nogen sinde i den gamle by i sidste weekend. Hold da op en oplevelse - det var bare så flot. God fornøjelse. KH 10na

    SvarSlet
  3. Flot indpakning.
    Mit hoved er fyldt ovenpå en lang arbejdsdag og det er faktisk trist at måtte konstatere, at jeg lige nu ikke kan komme i tanke om så meget som en eneste juletradition!!! Mon ikke det kommer når mit hoved bliver sig selv igen LOL

    SvarSlet