tirsdag den 14. december 2010

14. december - Julegave til dig!

Nå, jeg må konstatere at mandag d. 13. også kan være en træls dag....
Også selvom det er december, og juleaften er meget tæt på. Men men men, så kom jeg hjem og kiggede på bloggen - jeg så alle de dejlige kommentarer, og at der havde været 5000 besøgende på min blog. Det må fejres med en blog candy. Så jeg samlede lidt i blåt - som humøret og lidt grønt - som håbet om at i morgen bliver bedre.



Jeg har samlet 4 stykker Bazzil, 8 stykker mønsterpapir, bogstavstickers, Thickers, blomster, journaling tags og dims.

For at deltage...
Hvis du lægger en kommentar til dette eller kommende indlæg om blog candy, er du med!


Hvis du linker til min blog fra din, er du med!

Hvis du bliver fast læser, er du med!

Hvis du har en gravhund, er du med! Skal kunne fotodokumenteres ;-)

Den 24. december trækker jeg lod blandt alle der har deltaget.
Men vinderen må vente med at modtage pakken til efter jul! Måske kan man så glædes juleaften over at skulle modtage en gave efter alle de andre??

22 kommentarer:

  1. Lækkert candy du vil give bort
    Og tillykke med de 5000 besøgende

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 5000 besøgende. Jeg vil da gerne være med i blogcandyen. Ligger den ude i min sidebar. god dag til dig

    SvarSlet
  3. tillykke med de mange besøgende på din blog
    sikken dejlig candy - den vil jeg da gerne være med i ;-)
    Håber din dag i dag bliver bedre, så humøret kommet i vejret igen

    SvarSlet
  4. Tillykke med det flotte besøgstal ;) Håber din dag bliver bedre hurtigt!

    SvarSlet
  5. Tillykke, 5000 besøgende det er da vildt, men du laver også noget god kaffe her på bloggen LOL
    Hjalp det ikke på humøret at lave så lækker en candy?
    Ellers kommer her en "Op med humøret" kram SMIL

    SvarSlet
  6. Nææ en Blog Candy! :)..hvor skønt!..og TILLYKKE med det fine runde besøgstal - og så håber jeg dagen imorgen bliver en dejlig dag for dig ;)

    SvarSlet
  7. Tilykke med de mange besøg, 5000 : 0
    Den ser super lækre ud din blog candy : )

    Rigtig god dag og jeg linker naturligvis fra min blog ; )

    SvarSlet
  8. Tillykke med de mange besøgende. Skønt!!
    Og sikke en lækker blogcandy! Jeg ELSKER grøn og blå og de sager du har fundet frem er skønne!
    Jeg håber du har haft en bedre dag i dag. :0)

    SvarSlet
  9. Tillykke me de mange besøgende, det er bestemt fortjent !!!
    Har desværre ingen gravhund, men du liger nu på min blog :)

    SvarSlet
  10. Jaaa... tillykke med det, og nu er du næsten oppe på et rundt tal igen... det går godt nok hurtigt nogle gange...

    Gravhund kan jeg ikke klare, men en hel rundkørsel af en hund kan jeg klare... LOL

    SvarSlet
  11. Wow tillykke med alle de besøgende! Sikke lækkerier du har fundet frem! Dem ville jeg da gerne vinde :-)

    Har linket fra min blog til din og tilmeldt mig som fast læser - desværre har jeg ikke en gravhund, men en douge de bordeaux og tror ikke jeg kan photoshoppe hende til at være en gravhund! :D

    SvarSlet
  12. Tillykke med de mange besøg. Flot.

    Og jeg vil da gerne være med. Jeg har gjort som jeg skulle med det hele - men den gravhund kniber det stadig med. Og jeg har jo før forsøgt med andre hunderacer...uden held. LOL.

    SvarSlet
  13. Lækker lækker blogcandy. Jeg har ingen gravhund, men min svigermor har engang haft en der hed Petra, gælder det ???????? ;o) HIHI KH 10na

    SvarSlet
  14. Lækker lækker candy!
    Der er heller ingen gravhund her, men en kat der spinder livligt ved skærmen - han kan nok også godt lide din candy :-P

    SvarSlet
  15. Tillykke med de 5000. Jeg havde ikke engang set din candy, da jeg blev følger på din blog. Men det er jeg blevet, og nu har jeg osse lagt en kommentar.
    Knuz fra marianne1972

    SvarSlet
  16. Tillykke med de 5000 besøgende. og så fandt jeg dig lige via. et link på aka'a side. og sikke en dejlig blog du har, den vil jeg da gerne følge. Så jeg vil straks ligge et link ind på min blog.

    SvarSlet
  17. Stort tillykke med de mange besøgende.
    Jeg er følger af din blog, og jeg har da en lille gravhund, og så er din candy nævnt på min blog. www.vinnisscrap.blogspot.com.
    GLÆDELIG JUL til dig og din familie.
    kh Vinni J

    SvarSlet
  18. Tillykke med så mange besøgende. Ingen gravhund, men jeg vil gerne være med alligevel.

    Glædelig jul :-)

    SvarSlet
  19. Tillykke med de mange besøg, og lækker blogcandy.
    Jeg må desværre springe gravhunden over.
    God jul :)

    SvarSlet
  20. tillykke med de 5000besøg.. glædelig jul til dig og din familie
    julekram

    SvarSlet
  21. Wow.. det må jeg nok sige... 5000 besøgende... kan da godt forstå at din dag blev lidt bedre ;)

    SvarSlet
  22. super flot at nå så mange besøgende - tillykke med det - og lækker blogcandy :-) også glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet