fredag den 10. december 2010

10 december - Julefrokost

Ok, jeg indrømmer: i dag snyder jeg! Denne post er planlagt og udgivet uden at jeg har gjort andet en forprogrammeret den til det.
Jeg er langt væk fra min computer - i København sammen med dejlige kolleger til en faglig dag efterfulgt af en julefrokost der -hvis det er som det plejer - er hyggelig, festlig og indeholdende alt for meget alkohol!

Men hvad skal mit anti-stress-juleråd så være i forbindelse med julefrokost????
Jeg tænkte på to ting: Tan in a Can og Cactus-piller!
Første kender jeg - men pillerne må være et forsøg.

Og lige et enkelt julekort til jer i dagens anledning:


Idéen er taget fra Cecilie og jeg har brugt Bazzil og papir fra Echo Park 

Ja, den var forprogrammeret, men jeg sidder nu alligevel selv og sender den. Der var lige lidt tid fra morgenstunden inden turen går videre.
Det var en god Københavner-dag i går! Og i dag bliver også god: julefrokost med søde kolleger.

God julefrokost til jer! Og god weekend!

4 kommentarer:

  1. Nå, godt at vide at der er liv i dig !!!
    Rigtig flotte julekort.

    Fortsat god (og festlig) weekend.

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det super hyggeligt - venter spændt på at høre om resultatet med pillerne :)

    Lækker kort - tror jeg også skal lifte disse

    Rigtig god julefrokost og weekend til dig

    SvarSlet
  3. God fornøjelse idag, er spændt på om pillerne virker selvom jeg må indrømme at jeg tvivler. LOL

    SvarSlet
  4. Det er nogle fine og helt enkle julekort. Den kan jeg mægtig godt li. :0)
    Åhh ja, Kaktus piller ... de virker faktisk! Det er vi nogle stykker i vennekradsen der har prøvet - og alle har haft god effekt af dem :0)
    God julefrokost til dig.

    SvarSlet