mandag den 11. oktober 2010

Kærlighed på bølgepap

Endnu et LO til Scapfestival! Denne gang var udfordringen, at der skulle være rødt og minimum to hjerter. Og så skulle det ose af looooove! Jeg sad længe og jonglerede med billeder af alle mine kære: kæreste, hund familie og venner. Men besluttede til sidst at det skulle være et billede af mine efterårsstøvler, som bare er superskønne! Samtidig ville jeg gerne bruge en skitse, så efter lange overvejelser kom det til at se sådan ud:


Der er papir fra My Minds Eye og bølgepap. Bølgepappet fik lidt fingermaling - en ordenligt omgang gesso. Der er lavet en lille plisseret bane under hjertet og et banner fra Sassafras.


Her kan man ane det tykke lag gesso.


Så er der bonus, hvis man bruger forskellige fonte på et LO, så det måtte jeg også prøve. Og når man har en kæmpe stak Thickers, så lykkes det jo fint.


Hav en rigtig god uge!
Og tak for alle kommentarerne - de varmer så dejligt her i efterårets kulde og mørke :-)

2 kommentarer:

  1. Ha ha. Et lo om love, der ender med et par støvler ! Håber din kæreste har humor....hihi.
    Men vældig flot, og anderledes end dit sædvanlige. Men det er vel også meningen at blive udfordret. Jeg synes, du er sluppet flot fra det, og der er mange små spændende ting ind imellem. Plisseerne under hjertet er jeg vild med. Fedt.
    Og du har ret. Overgangs-sko er en nødvendighed. Basta.

    SvarSlet
  2. Så rå lækkert det er blevet... sjov med støvlerne. Masser af skønne detaljer, kan rigtig godt li bølgepappet
    Ha en god aften

    SvarSlet