søndag den 3. oktober 2010

At the end of the Royal Mile

Kender I det?? En weekend, der skal bruges på scrap, hygge og kortmageri, som bare ikke udvikler sig i den retning alligevel... Jeg startede et LO i torsdags til scrapklub, men blev først endeligt færdig i går. Idéen var der, men det ville ikke rigtig blive som det skulle være.

Nå, men det endte alligevel lykkeligt. Jeg er gået i gang med LOs om vores Skotlandstur. Der blev lagt en skitse ud i scrapklubben, hvor udgangspunktet var et grid. Jeg havde billetterne til Edinburgh Castle og billederne jeg ville have på blev lavet i samme størrelse. Den ene billet kom bagerst og stikker lige op og den anden er nederst til venstre - et flot billede af alle kanonerne.
Jeg gik lidt om bord i papirbunkerne og er endt med 7gypsies, MME, Sassafras og andet godt. 


Jeg sad fredag aften og lavede denne (og andre) harmonikablomst, mens jeg så fjernsyn.


 Billetten...

 
Jeg elsker dette billede! Der er på Edinburgh Castle vejskilte, og dette: Lang Stairs & Way Out skulle jeg have et billede af. Derudover tog jeg billeder af slottets brosten, hundekirkegård og en kæmpekanon. Brostenene er kommet med på dette LO øverst til højre, måske kommer de andre billeder på et senere LO.


Titlen "At the end of The Royal Mile" er fordi Edinburgh er bygget op på den måde, at slottet ligger for enden af en serie gader, der hedder The Royal Mile.

Nedenfor ses et billede taget fra slottet med udsigt over Princes Street, som er en af hovedgaderne. Man kan ane de mange busser. På Princes Street kan man finde rigtig mange butikker - hvilket vi gjorde :-)




I dag skal jeg til fødselsdag! Jeg har lavet gaver, kort og andet godt, som desværre ikke kan komme på bloggen i dag. Jeg må hellere vente, til de er modtaget af fødselaren.

Så jo, det er blevet til lidt scrap og kreativitet! Men sørme også en middagslur i går som tog lidt længere tid end forventet og dermed ikke så meget scrap som planlagt.

Har du haft en god weekend? Og har du fået scrappet?

4 kommentarer:

  1. Sikke et lækkert layout! Jeg er vild med opsætningen og den lange titel. Din harmonikablomst i midten drager øjet og man kommer rigtig til at se alle detaljerne. Jeg har haft en fantastisk weekend, og selvom jeg var til convention igår, fik jeg ikke scrappet noget som helst. Det vil jeg idag, så efter et varmt bad, vil jeg scrappe!

    SvarSlet
  2. uha et lækkert LO. Du har virkelig brugt skitsen godt :)
    Lækre billeder og flot med den lange overskrift.
    Hav en god dag!

    SvarSlet
  3. Et rigtig lækkert lo, med nogle dejlige billeder. Og sjove. Tænk hvis brosten kunne tale !
    Om jeg har haft det godt i weekenden ? Det ved du da - du var jo med "i ånden"! hihi.
    Men dejligt at høre din beslutning om, at du kommer næste gang - i fysisk udgave.
    Og lad være at planlægge noget til dagen derpå. Man er bombet ! Men glad.

    SvarSlet
  4. Kanonlækkert layout. Flot opsætning, flot med sort og rødt mod hinanden og flot måde, at sætte mange billeder op på.

    SvarSlet