tirsdag den 21. september 2010

Mission accomplished

Som sagt så er den sidste linie i min doilies en hyldset til årstiderne.
Til venstre ses efterår og til højre vinter.


Her er vinter og forår...


Her det hele i samlet flok sat i ramme. Den hænger i gangen lige når man kommer ud af køkkenet. Så jeg ser den ofte og er rigtig glad for den.


I weekenden vågnede jeg med ondt i halsen, så den har stået på dejlig varm, hjemmelavet minestronesuppe med parmesanost siden søndag... Uhm!


Mit lille pin wheel-projekt er ved at tage form.
I får lige et lille sneak peak...


Har efteråret også sat sig på dit helbred?

5 kommentarer:

  1. Fantastisk projekt :)

    Næ, jeg er fresh. Fik en lille forskrækkelse i sidste uge, men efter en nat og en masse søde hilsner på min blog, så var det pist væk :)

    Så pas rigtig godt på dig selv, og hold futterne varme.

    SvarSlet
  2. Flotte doily's.. Og hvor ser de godt ud når de er sat sammen alle sammen. Nej efteråret har ikke haft held med at sætte sig på mig :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er det et smukt billede du har fået sat sammen. Jeg kan godt lide alle de tanker der ligger bag.
    Næh, her er vi sunde og raske. Og jeg har endda været til kontrol hos tandlægen idag, efter implantat-omgangen. Og jeg er fin, siger hun. Så alt er jo dejligt - og solen skinner - og der er gaver forude....hihi.
    Pas på dig, og rigtig god bedring. Det hjælper jo åbenbart med en hilsen. (iflg Heidi)

    SvarSlet
  4. wow! Det er godt nok blevet rigtig flot :D

    God bedring!

    SvarSlet
  5. Sådan !!! så blev de endelig færdige og hvor er de blevet flotte

    SvarSlet