onsdag den 29. september 2010

10 things I love about... today!

I dag stjæler jeg en idé - bare fordi den er så god!  Og fordi den er nødvendig for mig lige nu.

 Angely har startet den på sin blog i dag og den er fortsat på Scrapsisters: en liste over 10 ting der gør dig glad i dag!
Min liste ser sådan ud:

#1: Gaver
Min kollega kom med en bold med et smiley-face på, fordi jeg er en god kollega og god til mit arbejde!

#2: Chokolade
Mine kolleger på Sjælland har sendt chokolade, som vi alle nød i fællesskab i dag

#3: At få ret
 - Det skal man have en gang i mellem!

#4: Solen har skinnet!

#5: At være i nuet
 Har tilladt mig at være rolig og være i nuet en enkelt eller to gange i dag.
Og har fået god respons på det!

#6: Mine spellbinders...

 Jeg fik lavet dette julekort i dag. Og jeg brugte mine dejlige Spellbinders og mit dejlige julepapir...

#7: Min søde kæreste

#8: Min søde gravhund der altid er glad for at se mig, når jeg kommer hjem
 Elsker dette billede...

#9: At min kæreste lavede lækker mad til mig (som han gør hver dag)


#10: Tilgivelse...

Det er en lækker øvelse!
Jeg skriver tre ting ned hver dag på vej hjem i min telefon!
Den har jeg nemlig altid på mig og kan altid finde dem frem, hvis dagen driller.
Og sjovt nok kunne jeg faktisk fortsætte, for der er mange ting, jeg er glad for!

Jeg er blandt andet glad for at Annette tager mig lidt med til convention!


Jeg sendte dette kort til hende i forbindelse med den blog candy hun vandt! Og hun har genbrugt tuborg-klammen til sit navneskilt. Så jeg er til convention i ånden...

Har du lavet din liste??

3 kommentarer:

  1. Er det ikke bare et flot kort ? Jo det er !
    Det hænger på min opslagstavle, godt nok uden klamme - midlertidigt...hihi. Og du havde nok ikke regnet med at din åndelige tilstedeværelse på convention....måske kan du mærke det...?
    Dine papirer er også med - i håbet om, at de ender som et lo, men gad vide om jeg får tid ?

    Jo, jeg har lavet min liste - på Scrapsisters. Jeg syntes, det havde været en rodet dag, uden de store glæder. Men da jeg skulle sætte det ned på skrift, blev jeg meget overrasket. Jeg kunne skrive 20 flere ting på, inden jeg gik i seng...Så det er ikke sidste gang, jeg vil lave sådan en liste. Det var en øjenåbner.

    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Sådan en god idé. Det gjorde jeg hver dag en overgang. det er bare så rart og man tænker arhj livet er da til at holde ud - selv på dårlige dage ;)

    SvarSlet
  3. Skøn liste og en god måde at få sat fokus på det vigtige i hverdagen. Det er en øvelse jeg ikke er god til - måske skulle jeg bare starte med 3 ting.
    Du må med til convention næste gang Didde. Vi vil tænke på dig og Anette SKAL jeg have hilst på (bare hun nu ikke har taget en kanin med til mig!)LOL

    SvarSlet