tirsdag den 13. juli 2010

Klub 2010

Så kom jeg også i gang med dagbogen... Jeg har fået lavet så mange sider, at jeg er nødt til at lave en ny bog. April måneds tema var A New Beginning og det passede jo perfekt til ny bog. Jeg har brugt lidt forskelligt papir og æblet er vist fra et vendespil. Æblet kom i en pakke fra Mona og det har jeg glædet mig rigtig meget til at bruge.

Æblet har fået et A og nedenunder fortsætter titlen i samme glitter-format. Ordet beginning har jeg printet og monteret på et stykke sort pap.
Alle strimlerne er rester fra andre projekter, så det er lidt blandet. Den øverste er fra Sassafras og er blevet bøjet lidt opad. Det hele er sværtet med Distress Ink.
I dag skal jeg mødes med at par af pigerne fra Klub2010 på café. Jeg tror der er enighed om at det bliver uden dagbog, da de efterhånden fylder så meget.
Men mon ikke vi får snakket lidt scrap alligevel???

1 kommentar: