søndag den 14. marts 2010

Tillykke søde lillebror!

Min lillebror har fødselsdag i dag! Og tillykke med det!
Jeg har i den anledning lavet et minialbum til ham med billeder af vores familie. Albummet ses her og er holdt i sort/hvid og blå nuancer.
I lommen på bagsiden er der indsat et lille spillekort og en tag.
I hver lomme - og der er 8 - er der et billede og på bagsiden nogle ord, der skal understrege billedet. Her er det together.
Her er et billede af mig og min søster fra vi var små og vi har, som de tøser vi er, fået en stribe palietter på...
Her er lidt flere detaljer: et citat på bagsiden af et billederne, ordet love, et billede af min lillebror, da han var lille og et billede af min far, da han var lille.
Jeg kan desværre ikke fejre dagen med min lillebror, men har naturligvis allerede sunget fødselsdagssang for ham i telefonen (og nej, det lød ikke kønt!)
Albummet var superlet at lave - foldet af et enkelt stykke papir. Det gav også anledning til at scanne en masse billeder af familie og venner - så måske er der flere albums på vej?
Hav en god søndag! Og tillykke til dig, hvis du har fødselsdag i dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar