søndag den 21. februar 2010

Søskendeweekend!

Lillesøster har været her i weekenden og lørdag aften ankom lillebror og kæreste. Vi fik god mad, vin og spillede brætspil. Vi forsøgte pigerne mod drengene og det faldt ud til vores fordel.
Ellers så var søsteren og jeg i gang med at kigge på bordkort, gæstebog og pynt til bryllup.
Vi fandt frem til følgende papirer til bordkortene. Røde nuancer til pigerne og blå til drengene! Selve kortene er klippede i papir fra My Mind´s Eye.
Bordkortene kommer til at se sådan ud:

Altså med farve... Dette var mit 2. udkast til et bordkort - søsteren og jeg oplever fremskridt i kommunikationen...
Jeg skal så have skåret 110 snørklede dimser på Silhouetten - godt det først skal være klar til august.

Jeg har fået frie hænder til gæstebogen. Det bliver et sjovt projekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar