onsdag den 16. december 2009

16. december - Hækle, hækle, hækle

Det syn der ventede mig, da jeg stod op var smukt...
Sådan var udsigten fra min altan:

Min mor var på besøg i dag og da jeg stadig er syg droppede vi en bytur og blev hjemme med garn, strikkepinde og hæklepinde.
Min mor er i gang med at hækle et større projekt, som jeg meget misundeligt kiggede på. Jeg har kun hæklet sjaler og ville rigtig gerne prøve disse granny squares.
Dette er dagens resultat:
Den er bestemt ikke lige så flot som dem min mor laver, men jeg er ganske tilfreds med resultatet. Det var det eneste bomuldsgarn jeg havde og helt tilfældigt at det er julefarver.


1 kommentar:

  1. Ja det Er smukt med al den sne :)
    Jeg har hæklet flere tæpper med sådan nogen oldemors firkanter - måske sku' man kaste sig over et igen...engang i det nye år ;)

    SvarSlet