lørdag den 12. december 2009

12. december - Julegaver

Så er julegaverne købt, pakket ind og står og pynter. I år er gaverne holdt i røde julefarver og en enkelt med lidt blå farver. Jeg har været på jagt efter hvidt gavepapir og det lykkes! Både det hvide og røde er meget blankt, men desværre en smule gennemsigtigt - så det måtte lægges dobbelt.

Her er et detaljebillede fra en gaverne med et af de hjemmelavede kort på og en blonde.
Jeg fik af en sød kollega et lille sukker-træ der passer fint i farverne til julegaverne. Så det står og pynter. Også fordi jeg er usikker på hvordan det skal spises.
Alt i alt er jeg indtil videre meget tilfreds med mit lille juletableau...

1 kommentar:

  1. Hvor er de pakket fint ind - der er nu ikke noget som en stabel julegaver, og det gælder stadig selvom man ikke er barn længere *G*

    SvarSlet